Translate ☆★☆

piątek, 8 maja 2015

Inspiracje herbaciane

Herbata to napój pity od wieków i każdy nawet najbardziej wybredny smakosz znajdzie taką, która trafi w jego kubki smakowe. Osobiście pije je różne typy jednakże nie cierpię tak popularnej zielonej nawet w opcji smakowej - to nie mój typ. Każda inna, czy to biała, czarna czy czerwona będzie mi o wiele bardziej smakowała. Jednak i te mają różne gatunki i podgatunki różniące się od siebie smakiem, aromatem i jakością co znacznie wpływa na dokonywane przez nas - przeze mnie wybory. Moja herbaciarnia, w której obecnie kupuje swoich ulubieńców była długo wyszukiwana, aż w końcu trafiłam by poznać te wyjątkowe smaki.

Zestaw do yerba mate Rosamonte Especial

Zazwyczaj wybieram tradycyjne czarne herbaty z dodatkiem owoców - kupowane w lokalnych sklepach ze zdrową żywnością na wagę. Od niedawna jednak zagościłam, jako klient sklepu internetowego www.herbatkowo.com.pl ze względu na znacznie szerszy wybór asortymentu, a przede wszystkim wysoką jakość tych produktów nie zapominając o smaku.

Jak zauważyliście z moich wpisów na fanpage'u drugi tydzień uczęszczam na praktyki zawodowe z administracji i mimo dużej ilości obowiązków zawsze znajduje moment na łyk ciepłej herbatki w miłym towarzystwie - pokoju nr 6, w którym to pełnie funkcję jakby pomocnika. Jednak dość o praktykach wróćmy do herbaty i wymienionego przeze mnie sklepu internetowego, który sprowadza ją od najlepszych plantatorów z Indii, Tajwanu, Japonii, Sri Lance oraz Korei, o czym zapewnia na stronie głównej.

Nowością, którą poznałam dzięki tej stronie jest przede wszystkim napar Yerba Mate popularne w Paragwaju, Brazylii czy Argentynie - w których są produkowane i stamtąd też sprowadzane. Oprócz samej herbaty możemy kupić również niezbędne do parzenia Yerb Mate zaparzacze i inne akcesoria związane właśnie z tego typu napojami. Jeżeli nikt nie miał styczności z Yerb Mate to dodam, że można go traktować jak zamiennik kawy gdyż działa pobudzająco, przyśpiesza przemianę materii i co ważne dostarcza wielu witamin i minerałów w przeciwieństwie do kawy, która wypłukuje je z naszego organizmu.

Każdy pije to, co lubię, a ja polecę to, co mi przypadło do gustu, a mianowicie:
Herbata owocowa cynamonowo-jabłkowa, dzięki której wracały wspomnienia domowego aromatu pieczonej szarlotki przy długich zimowych wieczorach.
Herbata owocowa Cynamonowo Jabłkowa
Zabawna nazwa owocowej herbaty Bora Bora poprawia humor, a smak w moim przypadku rozpływam się jak w obłokach dzięki zapachowi połączonemu ze smakiem intensywnej papai, jabłka, maliny,rodzynek, czarnej porzeczki, truskawki, czarnego bzu - wszystko razem w jednym kubku to smak nieziemski.
Mieszanka owocowa Bora Bora
Moja ulubiona czarna - Królewska malina, czyli nic innego jak wysokiej jakości czarna herbata Cejlon połączona z kawałkami suszonych owoców jabłka oraz maliny dzięki czemu smak i zapach wprawia nas w dobry humor od samego rana - bo co to za śniadanie bez dobrej herbaty.
Herbata czarna Królewska Malina
Jeżeli chodzi o pobudzenie i rezygnacje z codziennej kawy to godną polecenia herbatą jest Yerb Mate 220V, której smak dzięki połączeniu guarany, ginko, żeń-szenia, płatków róży, skórek pomarańczy i afrodyzjaku Muira Puama sprawia, że dzień staje się o wiele piękniejszy a my mamy dużo siły na cały dzień zarówno przy pracach umysłowych jak i fizycznych.

Yerba Mate 220V

Każdy pije co lubi, wybór jest ogromny a ja mogę polecić tylko te, które mi najbardziej smakowały. Dodam jeszcze, że nie jestem w stanie spróbować każdej, którą oferuje ta herbaciarnia ze względu na bogaty asortyment i upodobania smakowe. Każda herbata jest dokładnie opisana z jakich owoców i składników się składa więc możemy mniej więcej wyobrazić sobie jej smak przed dokonaniem zakupu.



Zdjęcia ze strony: www.herbatkowo.com.pl 
wykorzystane za zgodą właściciela serwisu

1 komentarz:

  1. Królewska malina jest pyszna :) ja teraz, w okresie ciąży, najczęściej piję pokrzywę - bardzo mi smakuje! :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, może macie podobne spostrzeżenia, rady etc.. chętnie poczytam.